Klantgerichte communicatie
Weet jij het verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid? Wil jij concrete tools in handen hebben om beide optimaal te benutten?
In de training “Klantgerichte communicatie” gaan we op zoek naar do’s en don’ts met betrekking tot klantcontact. Welke componenten spelen een rol binnen een klantvriendelijke benadering? Hoe maak je van een klacht een kans? Hoe maak jij de klant blij door jouw professionele gespreksvoering?
Deze training is geschikt voor iedereen die klantgesprekken voert. Telefonisch en face-to-face.
Tijdens de eerste trainingsdag zetten we, met frisse oefeningen, een theoretisch kader neer welke handvatten biedt om mee aan de slag te kunnen. Op de tweede dag worden gesprekken geoefend welke aansluiten bij de beroepspraktijk van de deelnemer.
Deze training is een typische vaardigheidstraining. Dit betekent dat de focus minder op de interne dialoog van de deelnemer zelf ligt. Maar vooral ligt bij de klantbeleving en het inzetten van vaardigheden om deze klantbeleving te optimaliseren.
Training:
Klantgerichte communicatie
Duur: 2 dagen
09:30 tot 17:00
Wil je meer weten over de inhoud van deze training? Of wil je informatie over de investering? Neem dan gerust contact op.